tentaplugg och låångt telefonsamtal

sovmorgon, och jag försov mig. infann mig hos malin lite efter tio. pluggade, drack kaffe, åt godis, käkade på mcdo', pluggade lite till, drack lite mer kaffe och åt massa mer godis. och så fick jag dem att lyssna på tove också. great!

slog även rekord idag. pratade med M i 121 minuter. helt sjukt länge. men det var bra. pluggat lite till, kollat på ph och sett house of wax. ganska dålig film. men som vi sa, bättre än drag me to hell i alla fall. i och för sig säger inte det speciellt mycket. har liksom helt glömt bort datorn idag, typ.

simon - nu är det bara en dag kvar till tentan, för klockan är efter tolv.
stina - va är klockan efter tolv? fan nu sa jag fitta!
hahahah :D


Kommentarer
Postat av: sandra

haha du är ju största kändisen men jag har aldrig fått äran att sälja nått till dig ju! ;D

2009-12-17 @ 10:21:35
URL: http://peaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0