farsdag

vaknade upp i oskars och johannas lilla lägenhet på 27 kvadrat och mådde inte allt för bra. inte lika dåligt som simon och dani verkade må, men deffinitivt inte bra. igår skjutsade jag in jocke och oscar till stan och efter blev det tipslördag i källaren hos oskar med dani, oskar, oskar, simon och oscar. mycket oskar där, jag vet. :D kvällen fortsatte sedan på olearys, manesa och slutligen palace. bra kväll, riktigt bra kväll!

väl hemma i viken blev det besök hos farfar och farmor där släkten befann sig. nu ska jag lägga mig i soffan och typ dö. och bestämma mig över hur man ska tillbringa morgondagens sista timmar i viken för denna gång.

Kommentarer
Postat av: ida

Oskar, oscar oskar oscar oskar... vart tog fantasin vägen?!?! man blir ju helt snurr i huvet! ;)

2009-11-08 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0