innebandy

igårkväll blev det att sitta ensam i klippan och kolla när titanix fick sin guldstjärna. efter blev det "skräckfilm" med emma och emilia. tror aldrig jag skrattat så mycket till en film som inte ska vara en komedi. haha. så drag me to hell rekommenderar jag inte. i alla fall inte om det är skäckfilm ni vill se.

satt igång pluggandet direkt när jag vaknade i morse. men tog en paus i pluggandet efter ett tag för att kolla på innebandy med paulina. varberg tog emot umeå. vi stötte på joel, anders och lotta, så hängde där med dem. sjukt länge sedan jag såg på innebandy, och grymt kul var det också. blev ju bara bättre när vik vann med 8 - 4. :)
karro tittade förbi i längan förut så enheten satt sig och spelade lite spel. självklart tog jag hem segern ganska så stort. vad annars liksom?

räkna några uppgifter till nu, sen blir det ph. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0