dålig på vardag - markus krunegård

skola idag. tog inte så lång tid och allt blev klart, skönt det. pluggandet har dock inte gått lika bra idag, det vill säg inte som jag vill. inte bra! har ju alldeles för mycket kvar att läsa.. men nu sitter jag här, med bara ett par kapitel kvar att läsa innan repetitionen börjar.

på sätt och vis hoppas jag att denna vecka kommer att gå fort. på sätt och vis inte. vore skönt att bli av med denna förbannade jävla tenta nu och att denna tråkiga kurs är över någon gång, men samtidigt kan jag inte så mycket som jag måste kunna. alltså ska veckan gå sakta. fast ändå fort. eller sakta. eller ja, jag vet inte någonting längre! detta är verkligen inte min stund, inte min tid, inte min lycka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0