dagen före

ledig idag vilket resulterade i en lång sovmorgon, det gillar vi! har hunnit med att plugga lite, typ klar med uppgiften. från och med idag känner jag dock att jag inte riktigt var värd mitt mvg i info och layout på nyströmska, kommer fan inte ihåg ett skit. men enligt anna har jag aldrig varit värd det där mvg:et! ;)

precis lagat mat och snart ska jag sätta mig med uppgiften igen. blir att sova tidigt tror jag, måste ju vara pigg imorn. mitt kylskåp är helt fullt med dricka och jag är laddad till tusen! imorn kommer bli en bra dag! :) kanske blir en löprunda i slingan också, eller iaf ut och gå en sväng. portugal har ju träning ikväll. kanske ska ge ronaldo ett kort på dig lisa? så han vet vem han ska gifta sig med! ;) haha..

fick dessutom ett sms förut, så den 24:e till den 25:e får jag förhoppningsvis finbesök, great!

Kommentarer
Postat av: a

helt rätt ! ;) dags för dig o jobba lite hårdare nu då!

2009-09-01 @ 19:54:39
URL: http://aschultz.webblogg.se/
Postat av: Nellie

Vem är det som kommer på finbesök då? Duktig du är med plugg, mat och motion:D

2009-09-01 @ 22:39:19
Postat av: Nellie

Vem är det som kommer på finbesök då? Duktig du är med plugg, mat och motion:D

2009-09-01 @ 22:39:42
Postat av: simon

det börja regna så blev ingen motion, pluggade lite istället och umgicks med grannarna.

rebecca, frida och ullis kommer ner innan de åker till thailand. :) när ska ni till ullared?

2009-09-01 @ 23:04:39
URL: http://varaivarberg.blogg.se/
Postat av: Nellie

Jag vet inte vilket datum dom ska..ja ska inte med iaf. har inga pengar o kan inte hitta nån dag då ja är ledig. :(

2009-09-02 @ 21:41:02
Postat av: Rebecca

LÄTT att du får :)

2009-09-06 @ 13:40:17
URL: http://rebeccaring.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0