augusti, dag tjugofyra

tidigttidigt imorse hade vi nollningsmöte. känns underbart att vara tillbaka på campus. pluggade och chillade runt. kramades med gotländskan som är här på en visit. åkte hem. fixade och åkte tillbaka till skolan. drog till carlings för tre timmars jobb med n. köpte en assnygg tröja och gick hem i regnet.
NU sitter jag här i min säng, och alla som dyker förbi frågar om bomdnedslaget. ja, så förjävligt ser det ut just nu. men jag ska tvätta imorn, så då kanske jag kan få lite ordning igen. haha.
ska göra ett sista försök med marknadsföringen inför morgondagens tentamen. inte riktigt pepp på det kanske, men vafan, det blir nog bra. imorn kommer lönen och det ska jag fira. tänkte ha tentafest med mig själv om ingen annan är på, brukar funka det med. joina? idag är det bara en vecka kvar tills allvaret börjar igen, och fan vad jag längtar. detta kommer bli grymt bra! :)

Kommentarer
Postat av: linnea sundberg

men tack finaste du!

2010-08-24 @ 22:26:10
URL: http://linneaasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0