sommaren är kort

SOMMARJOBBET ÄR NU SLUT!! sååå jävla skönt! därmed är även sommarlovet slut. och känns ganska positivt det med faktiskt. jag har i alla fall haft världens bästa sommar, då:

jag har jobbat på statoil
med sjukt bra arbetskamrater.
dit har jag cyklat
och gått ner fyra kilo.
där har jag trättat henrik lundqvist
och the poodles
och lasse berghagen
och idol-alice
och anders svensson
med flera.

jag har umgåtts med bästa vännerna
och träffat massa sköna människor.
haft många söndagsfyllor
och måndagsfyllor
och bra fyllor överhuvudtaget.

jag har varit i göteborg på liseberg
och i helsingborg på poolparty
och i oslo hos ida.
jag har sett salem
och hoffmaestro.

jag har varit glad
varit lycklig
varit arg
varit ledsen
och saknat.

och så har jag spenderat pengar, såklart!

TACK ALLA FÖR DENNA SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack Simon för de få men underbara dagarna vi fick tillsammans i sommar! :)

2010-08-30 @ 09:59:26
URL: http://bellsibubs.blogg.se/
Postat av: Anki<3

Fifan va du har hunnit meeed.. Inte illa pinkat! Och gratulerar till statoil-examen. Där satt den! Nu är de bara ett ynka år kvar Simpa. Ta vara på de. Kommer bli grymt (dock inte lika grymt som förra året men...:) Ville bara säga att jag redan saknar simpa-hänget. Hur ska jag överleva!

2010-08-30 @ 11:46:36
URL: http://annacarinsjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0