16.16

sjukt sliten sen gårdagen. men kul hade vi. emil, emilia och jag drog till halmstad tillslut. kul att gå ut någon annanstans än oscars liksom. träffade filip. blev lagom förvånad av att se honom stå i baren brevid mig. men kul var även det. blev att slagga där inatt istället för att trängas i en soffa hos emilias kompis. bilder kommer när jag orkar. med andra ord typ aldrig. haha.
nu har vi sett på i skuggan av värmen. filmen var sjukt bra. verkligen. se den om ni inte gjort det. satt och läste lite på aftonbladet också. skapligt läskigt att grabben från i torsdags fortfarande är försvunnen. hundrafemtio dagar innan studenten. känns inte som att det är något som kan hända där jag bor. läs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hemskt med killen som försvunnit. Se till att inte du också gör det bara! puss

2010-02-06 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0