imorn åker jag tillbaka

mamma väckte mig vid nio och med andra ord har jag verkligen tagit vara på sista dagen i valdemarsvik. spenderade förmiddagen med familjen. klockan två trotsade jag och humlan snöstormen för att bege oss till sörping, igen. date på å-caféet med östra ryds stolthet! det var hur bra som helst. tiden flöt på riktigt fort och nästan fyra timmar kändes som en. efter några koppar kaffe och massa skitsnack tog jag mig till bladgatan för att hälsa på uffe och ninna. även där blev det ett par koppar kaffe. sjukt bra dag med andra ord!
nu har jag precis sett anna holmlunds flopp i semifinalen och sängen väntar. imorn åker jag tillbaka till västkusten. hoppas sj är på min sida! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0