mobbning på hög nivå

det kan jag lova att det var. från ALLA håll och kanter. fy fan alltså. haha! mycket skratt blev det i alla fall. och det är väl det som är huvudsaken, right? ;)

varit i skolan till nu. vi har pluggat så in i helvete. jävligt gött att man har det gjort. och med martins hjälp gick det jävligt mkt fortare. vaknade sjukt tidigt av att hantverkarna började. somnade om och troligtvis stängde jag av klockan. inte bra. vaknade tjugo i tio. började tio, trodde jag. som tur var började vi kvart över och camel skulle ta bilen. det gillar vi!

nu ska jag ta bilen till atletica. spinning som gäller. jag är taggad. och ikväll är det paradise, vilket gör mig ännu mer taggad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0