ny vecka med nya tag

klockan ringde 07.45 och jag var inte ett dugg sugen på att gå upp. men samtidigt inte jätte sugen på att ligga kvar när byggarbetarna låter som idioter. bestämde mig tillslut för att inte svika och befann mig i skolan redan klockan nio. jag har inte pluggat ett skit, utan endast ägnat mig åt rabattgruppens uppgifter. aktivitetsgruppen har fått skolan jätte dyster. det är kärleksvecka nu såhär innan alla hjärtans dag. det sitter med andra ord hjärtan över allt och väggar där man kan skriva på. jag gillar det inte!

kom precis hem. känns ganska bra att vara i skolan mellan nio och fyra. vad händer med mig liksom? haha. nu ska jag slänga mig i sängen för några avsnitt av one tree hill, och sedan blir det föreläsning. hejs!

Kommentarer
Postat av: sis.

hahah, då förstår jag att han blev ordentligt chockad! :D

mm, skitkul att ida ringde, hon har åkt forsränning nu, och hon trivs som fisken i vattnet. tydligen det bästa hon någonsin gjort. längtar tills på fredag då man får höra lite mer. :)

<3

2010-02-08 @ 21:11:16
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0