"sj sj gamle vän"

igår det blev det en sväng på stan och fika hos johanna och oskar. tåget från norrköping skulle gått 19.28 - inställt. pappa körde mig till katrineholm där tåget skulle gå 20.06 - gick istället 20.30. åkte tjugo minuter och sedan blev det stopp. godståg framför oss som stod stilla med tekniska problem. vi satt fast i 45 minuter. var i skövde 22.45. skulle egentligen varit i göteborg 22.23 och mitt tåg till varberg skulle gått 22.43. stannade på alla möjliga platser eftersom alla tåg till olika ställen redan hade gått. kom till göteborg tillslut vid 00.35. gratis taxi hem. stannade i kungsbacka och någonstans långt ute i skogen. klev in genom rummet här hemma klockan 01.50 - istället för 23.20 som det var beräknat. skapligt jobbig tågresa. min tv funkar inte, så blev ingen hockey. ställde klockan vid sex, men tvn funkade inte då heller. valde att strunta i skolan och gick upp för en timma sedan. nu ska jag plugga. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0