två dagar i ett

igår blev det en långdag i skolan. pluggade till fem-halv sex någon gång. drog hem för att käka och sedan blev det filmkväll på campus. trevligt. med samma folk som vanligt. alltså BÄSTA folket! spelade lite sjuan med emma och jesper innan läggdags. sju omgångar. sju vinster. de behöver nog träna lite skulle jag tro! ;)

har nu varit på arbetsförmedlingens mässa med pernilla och emilia. lämnade ett cv och nu ska jag skicka in tre till. blandade jobb, men jag tar vad jag får! ledig från skolan idag. så nu blir det några avsnitt av one tree hill, sedan laga mat, köra ett spinningpass och ikväll blir det love lounge på oscars! en jävligt bra dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0