glömt en sak

vi fått våra nya grupper i nästa kurserna. min grupp blev grym igen, tror jag i alla fall. jag, marcus, markus och eddie. alltså klassens alla killar. det kommer bli grymt. dock är inte partnerbutikerna världens roligaste. men vi gör det bästa av situationen, right?

och vad hände med att hanne lovade att resultatet skulle komma någongång mellan den 15 och den 19 januari?! nu har hon ändrat till SLUTET av januari. och för mig är inte dessa datum i slutet, utan mer i mitten. gah. denna jävla väntan! jag ogillar denna norska ännu mer nu.

Kommentarer
Postat av: cicci

aah gör det! jaa den var jätte bra :) okeej :Oden som verkar så bra.. jag har inte läst boken :P

2010-01-16 @ 15:53:30
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: sofia

oscars idag eller? :)

2010-01-16 @ 17:14:26
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

...och vad hände med våra 250 pund då???

2010-01-17 @ 14:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0