tillbaka till verkligheten

somnade vid två igår. gick upp vid fem. bilen gick klockan sex. stannade på gekås och det var typ inget folk där. sjukt skönt, men ändå skapligt tråkigt. fick med mig lite skit hem, även från mq. och så fick jag äta på burgerking, precis som jag ville. inhandlade massa på ica och familjen stannade på en kaffe.
nu sitter jag och gör vår powerpoint och förbereder morgondagens seminarium. redovisning. inte okej. det sista jag gör med världens bästa grupp. fasar över nästa gruppindelning. jag har fått sjukt bra grupp två av två gånger. kan väl inte hända igen?


igår blev det en sväng ut till trosta med lisa och viktor för att ta farväl av ida. drog sedan upp till oscar för lite neger, fyrmanskotten, pingis och bastu med jocke och dani. bra kväll helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0