studenterna

nu har jag sovit till fotbollen. sjukt trött eller dålig match, jag vet inte riktigt. men, är i alla fall pigg, så nu ska jag berätta om dagarna.
i torsdags drog vi in till stan. mackes utspring. mycket bra skiva efter på innergården. god mat, mycket dricka och de gamla vanliga. inte helt fel med andra ord. vi gick till hugo, precis som alla andra. mycket folk och jag kände typ inte igen en enda jävel, haha.
bakis vaknade jag upp i linus fina lya. efter att vi piggnat till någorlunda styrde jag och jocke kosan till sörping, som förövrigt tog fyrtio minuter. jennie och alla andra nyströmskaelever sprang ut. vi kom försent, men fick träffa studenten och se när de åkte flak. hade ett sjuukt sug av att hoppa upp på ett av flaken, men det gjorde jag inte. i korpstugan blev det sedan en mycket trevlig studentskiva. även där bjöds det på riktigt god mat och mycket dricka. folket var inte det gamla vanliga, men kul hade vi. :) kvällen avslutades på hugo igen. lagom mycket folk och nästan bara folk jag kände. kul var det, riktigt kul!

nu sitter jag här och väntar på min kusin tror jag. eller vad ska jag annars göra ikväll? ingen fest i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0