bara för att

sjukt trött i morse, efter en trevlig kväll på cheers. men det hindrade mig inte från att gå upp när christine ringde och väckte mig. befann mig i skolan klockan nio. eddie kom halv elva, marcus halv tolv och halv tre var vi klara. nu är det bara redovisningen och tentorna kvar, innan vi går in på den sista perioden i årskurs ett. helt galet fort har det gått. på lördag är det 200 dagar sedan jag flyttade till varberg. och jag ångrar mig inte en sekund. visst, utbildningen är inte den bästa och när jag är klar har jag "bara" mer kunskap än innan, men jag älskar mitt liv här! jag har världens bästa vänner, ni fattar liksom inte hur bra det är.


ursäkten kommer här istället . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0