tenta ett är avklarad

i'm so happy cause you're not here
you're not here, it makes me happy
finally it dissapear
don't wanna know where you are going
but you should stay where you belong

spelas i högtalarna om och om igen !

ekonomistryningen är klar , och den var inte lätt . nu blickar jag framåt till fredagens äckeltenta . men jag har mycket att se fram emot , så det är inte speciellt farligt .

26 mars - fira camilla , tentafest och akademisk vaakum !
1 april - 80 / 90 talsfest på oscars
2 - 4 april - sara , lisa , jocke , oscar , macke och linus kommer till varberg ! !
6 april - arbetsintervju
14 april - hem till viken ?
15 - 18 april - STÖTEN ! ! !
18 april - seriepremiär i fyran för viken ( om jag är hemma vill säga )
3 juni - förhoppningsvis sista tentan i årskurs 1 !
9 - 10 juli - karnebåtfestival
15 juli - SYSTEMET !
16 juli - THE ARK I VARBERG ! ( enligt sandra . jävlar om hon ljuger )
17 juli - SALEM I FALKENBERG !

och mycket , mycket mer ! : ) nu ska jag plugga inköp och varuhantering . ja , ni hör hur roligt det låter .

Kommentarer
Postat av: djuret (maria ao alltså)

Skulle allt ha varit i Varberg och pluggat denna dag alltså ;D HAha! Puss på dig!

2010-03-23 @ 22:09:06
Postat av: Rebecca

jag älskar låten! min nya bästa.

apapapapa? vavavava?

2010-03-23 @ 23:20:12
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Salem kommer till Borås med :P

2010-03-25 @ 10:44:13
URL: http://mikaelauhlmann.blogg.se/
Postat av: jäänie

JAG TAR STUDENTEN?! :D

2010-03-28 @ 12:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0