slutet har just börjat mellan dig och mig

idag snöade det när jag vakna, nu är det borta. hade första gruppmötet med nya gruppen vilket kändes väldigt bra. som jag sagt tidigare verkar det vara en aprolig kurs! efter blev det lite plugg på skolan och rabattmöte med enjoy. lunch på murrietta följt av typ roligaste dagen på jobbet, trots att vi inte hade mycket kunder. bästa eve, mycket nya kläder, omhängning, skratt och lite inköp såklart! skyndade mig som fan till idrotten, där det var handboll som stod på schemat. hem till längan för "en timma lek - två timmar plugg!"


har irriterat mig tillräckligt på K nu så istället blir det upp till stefan för att kolla på film.

Kommentarer
Postat av: sofia

heej!

Vad har vi för rabatter på enjoy ? :) Kram

2010-11-10 @ 09:03:19
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0